Wstęp

Witam :)

To mój pierwszy blog i pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość ;)
Chcę Wam przedstawić mój punkt widzenia świata. Świata pełnego estetyki, kolorów, mody, makijażu, pięknych wnętrz  i wszystkiego co tak kochają kobiety (i nie tylko ;) ). 

Pokażę Wam, jak czerpać inspiracje ze światowych wybiegów, jak dobierać odpowiednie stroje do figury i o co chodzi z podziałem kobiecych figur. Razem odkryjemy  tajemnice podziału kolorystycznego na 4 pory roku (czy faktycznie jest potrzebny?) oraz  skompletujemy garderobę idealną i spakujemy walizkę na wyjazd. 

Poznacie również znane osoby, które są dla mnie wzorem- ikony stylu i klasy  (współczesne jak i te z dawnych lat). Będę też dzielić się moimi stylizacjami i moją pracą, marzeniami i cytatami, które dodają mi sił. A więc zaczynamy :)
















Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, opiniami i pomysłami :)

Popularne posty