Powiew wiosny ;)

Witam :)

Dziś pokażę Wam mój nowy nabytek- wesołą wiosenną sukienkę ;) Gdy zobaczyłam ją na wieszaku nie zrobiła na mnie wrażenia, ale po przymierzeniu od razu ją pokochałam. Jakość zdjęć niestety nie jest najlepsza- obiecuję poprawę :)

Sukienka ma tak "żywy" kolor, że od razu poprawia mi się humor :) Krótkie rękawki poszerzają moje wąskie ramiona, cięcia w okolicach talii podkreślają brzuch. Ukośne ciecie od talii do kolan podkreśla biodra, ale ich nie powiększa- idealne rozwiązanie dla gruszek do rozmiaru 42. Długość do kolan jest seksowna, ale nie wyzywająca, dlatego ta sukienka sprawdzi się na wszelkiego rodzaju uroczystościach, w pracy, na randce- to moja nowa "mała czarna" ;)

Żeby nie było nudno dobrałam do niej futrzaną kamizelkę (w końcu nadal mamy przedwiośnie;) ), czarną torebkę o kształcie odwróconego trapezu i najmodniejsze buty tego sezonu- szpilki wiązane wokół kostki. Muszę dodać, ze są bardzo wygodne i fajnie podkręcają każdą stylizację ;)



 Skąd to wzięłam...?
- sukienka- Mohito
- kamizelka- Mohito
- buty - Deichmann
- torebka- jakiś mały sklepik z niemarkowymi torebkami w Kaliszu- kupiona jakieś 2 lata temu


A Was jak inspiruje Wiosna...? Kto się pochwali wiosennymi nowinkami w szafie? 

Komentarze

  1. Przy takiej stylizacji od razu czuć bardziej wiosnę, super kolor. Ja to zaglądam często na https://www.fashion4.pl po różne inspiracje modowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, opiniami i pomysłami :)

Popularne posty